Animale


Receive HTML?

Home arrow Dezvoltare Durabila arrow Biodiversitatea este o afacere buna, spun consumatorii
Biodiversitatea este o afacere buna, spun consumatorii PDF Imprimare E-mail

Biodiversitatea este o afacere buna, spun consumatorii

80 la suta dintre consumatori au spus ca nu ar mai cumpara produse de la companiile care nu tin seama de considerentele etice.

Cea mai mare constientizare este in Brazilia

Cel mai recent raport TEEB privind afacerile a constatat o crestere a constientizarii notiunilor de biodiversitate in randul consumatorilor - peste 80 % spunand ca nu ar mai cumpara produse de la companiile  car nu tin seama de considerentele etice in practicile de aprovizionare, potrivit unui recent sondaj la care face referire ultimul studiu de afaceri al proiectului Economics of Ecosystems and Biodiversity [Economia ecosistemelor si biodiversitatii] (TEEB).

In raport se mai spune ca a crescut constientizarea de catre consumatori a pierderilor de biodiversitate, 60 % dintre consumatorii studiati din America si Europa si 90 % dintre cei din Brazilia sunt constienti de aceasta problema.

‘Asigurarea furnizorilor care garanteaza sustenabilitatea devine principalul motiv pentru care unii consumatori aleg un produs fata de altul si firmele ar trebui sa ia nota,' a spus Steven Broad, Director Executiv al TRAFFIC.

‘Recoltarea sustenabila sta in centrul misiunii organizatiei TRAFFIC si a fost nucleul de dezvoltare a diferitelor initiative de conservare, precum FairWild Standard pentru recoltarea plantelor salbatice.'

Liderii de afaceri din Europa occidentala sunt in urma celor din America Latina sau Africa

Studiul TEEB a constatat de asemenea ca liderii de afaceri din economiile tarilor in curs de dezvoltare cu o biodiversitate bogata se preocupa de pierderea de ‘capital natural'. Peste 50 % dintre directorii executivi care au participat la sondajul din America Latina si 45 % din cei din Africa considera declinul biodiversitatii ca pe o provocare pentru cresterea afacerii. Spre deosebire de acestia, mai putin de 20 % dintre omologii lor din Europa occidentala au astfel de preocupari.

Raportul pentru economie al TEEB indica o probabila intensificare a analizei marilor companii si a impactului acestora asupra capitatlului natural al lumii pe masura ce devin disponibile noi si mai precise evaluari.

‘O mai buna contabilizare a impactului economiei asupra biodiversitatii – atat a celui pozitiv cat si a celui negativ – este esentiala pentu a impulsiona schimbarea in investitiile si operatiunile economice,' a spus Joshua Bishop, coordonatorului raportului TEEB pentru economie si economist sef al IUCN.

‘Liderii de afaceri inteligenti isi dau seama ca integrarea biodiversitatii si serviciilor de ecosistem in lantul valorii in care sunt implicati genereaza economii substantiale de cost si venituri noi, ca si o imbunatatire a reputatiei de afaceri si a autorizatiei de functionare.'

Raportul TEEB pentru economie poate fi citit la www.teebweb.org.

Sursa: Wildlife Extra

Comments
Cautare
Doar utilizatorii inregistrati pot scrie comentarii.!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Precedent   Urmator >

Stiri

Check This out

 Plant Ecology and Evolution Lab 

Citeste mai departe...
 
IUCN study confirms vertebrate extinction crisis
Citeste mai departe...
 
We (G.A.I.N.) have created an English language  homepage.....
Citeste mai departe...
 
The new EAZA campaign is now underway.......
Citeste mai departe...
 

The story of SHAPE―Regionals

Citeste mai departe...
 
Training materials wanted for Romanian project.....
Citeste mai departe...
 
© 2018 Zoolinx Romania

Powered by Pret-Corect